View Single Post
Old 15-05-2011, 21:21
Ignition Ignition is offline
VW Enthousiast

Ik zal ook maar eens een berichtje achterlaten hier.

Wil ten eerste even kwijt dat de rit erheen super geregeld was !
Hardstikke bedankt hiervoor !
Wel ff een korte vraag, onderweg moest ik VOL in de ankers opeens, en moest uitwijken de vluchtstrook op, terwijl er helemaal niets aan de hand was ?
de mk4 voor me vloog ook al de linkerbaan op en ik zag die mk3 voor me wel erg snel dichtbij komen
Iemand een idee wat er gaande was vooraan de groep ?

2 uur in de rij staan en te horen krijgen van notabene een andere bezoeker dat het 'vol' was is natuurlijk niet leuk, ik heb hem achter Patrick zijn MK2 aan de zijkant geparkeerd, en toen hoorden we van iemand die aangerend kwam: 'pak snel de auto's er kunnen er nog 16 het terein op !!'
En aangezien we zowat voor de ingang geparkeerd hadden ..
Dus sorry dat we een beetje van de groep 'weggelopen' zijn

Op sommige momenten moest ik toch ff twijfelen of er nu entrance selection was of niet ?
Maargoed, dit kan gebeuren, was ook wel een beetje rommelig bij de ingang.
Ook heb ik van een maat gehoord dat hij een groepje achterna is gereden en opeens op het terein stond en dus niet had betaald, mss een tip om iemand van ES bij dat hek neer te zetten die de mensen tegenhoud ?

Ik heb toch wel respect voor de ES crew, de meeting is niet geheel volgens plan gelopen, maar ze hebben het iig niet gecanceled en hebben het beste ervan proberen te maken, respect !

Opzich was het wel een dikke meet, met veel mooie bakken maar jammergenoeg niet alles kunnen zien (hiermee bedoel ik de wagens die buiten het terein stonden).

Op de terugweg ben ik nog in kerkrade wat golfjes tegengekomen (bij Kera daar), heb vrolijk teruggezwaaid, iemand van hier ?

Greetz ... Cookiemonster
Reply With Quote