View Single Post
Old 15-05-2011, 19:25
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac

Send a message via MSN to Misha

Ik vind het een beetje jammer om hier zo over tekeer te gaan. Met de post van HB24 lijkt het me een vrij duidelijk verhaal eigenlijk.. Als de blauwpetten dan daar ook nog moeilijk gaan doen en alles, wat kan je er dan verder aan doen.

Ik denk ook dat het niet gruwelijk verstandig is om met dergelijke grote colonnes aan te komen zetten, dan versterk je de drukte natuurlijk alleen. Als het allemaal wat geleidelijker binnen drupt kan je er beter mee omgaan. Locatie vond ik niet geslaagd, setup is wel leuk met dat veld daar enzo (podium) als je dat gras mooi kort maait kan je daar een leuke setting creƫren a la edition38. Maar zou beter werken met een kleinschalige(re) meeting denk ik ..

Dit is duidelijk een leermomentje, vergeet niet dat dit pas de derde editie is van ES. Het is gewoon geƫxplodeerd.. vorig jaar was het echt de beste (eendaagse) meeting van het jaar! Als het dan zo tegen gaat zitten met het terrein en de klabakken etc. dan sta je vrij machteloos denk ik.

Ondanks alles heb ik opzich weer een hele gezellige dag gehad met de boys & girls. En ook nog een prijsje Top 30 Eurosunday meegenomen.. leuke waardering. De kans is groot dat ik er volgend jaar gewoon weer bij ben