12-05-2011, 17:40
|
Forum Newbee
|
|
|
|
en klaar is tie...
Hallo allemaal. Ik heb de afgelopen week gedaan wat ik moest doen en dat was de koppakking vervangen van de golf2 uit 90.
Heb van alles een foto gemaakt wat zo nu en dan wel makkelijk was om bepaalde dingen weer te monteren.
alles los gemaakt en de kop eraf gehaald. Ik heb een pakkimgset van elring gekocht en zo'n beetje alle pakkingen vernieuwd. ook de waterpomp en de d-riem zijn vervangen. Ook oliefilter en olie en koelvloeistof zijn vervangen.
Tevens heb ik ook de dynamo laten reviseren. Er is ook een uitlaatspruitstuk, en een kleppendeksel vervangen. Alles schoongemaakt en weer gemonteerd zoals beschreven in de vraagbaak. Nog een keer alles nagelopen en de distributie handmatig een aantal keer rond gedraait en toen in de auto gaan zitten en het kontakt aangezet. (slik) Op hoop van zegen dan maar......en? tik en hij loopt, en bleef lopen. het was mijn eerste keer dat ik dit gedaan heb, en het was erg fijn om te doen. er komt tot nu toe nergens olie of water uit. Ik hoop dat dit zo blijft.
Verder wil ik iedereen bedanken die me beantwoord hebben op dit forum.
Binnenkort ga ik g60 bumpers monteren.
Bas
|