Interieur:
Deze auto is als een ouwe jas; ziet er niet uit, maar je kan er een dag in zitten zonder stijf eruit te stappen, iets wat met mijn lengte (2.00m) niet altijd vanzelfsprekend is.
Even in het algemeen: de schakelaars zijn volgens mij altijd een beetje de sluitpost van de begroting bij VAG producten uit die tijd, het is het net niet.
Op vakantie in Luxemburg:
Wat moest ie hard werken om de bergen op te komen
Even wat van mijn VAG geschiedenis:
M'n eerste liefde
83-er met velgjes, spoilertje, heeeel veel audio (4x150w RMS
) en een 1.3 GF motortje.
Nummer 2:
81-er 1.5 automaat met JB motor. Kocht ik bij een handelaar die geeeen id had wat ie verkocht; in het handschoenenvakje lag een pak rekeningen van de VW dealer waar zo'n beetje alles behalve de carrosserie vernieuwd of gereviseerd was. Toen 850 gulden voor betaald, dat waren nog eens tijden.
De broertjes
Verder nog een 89-er Jetta 1.6 automaat die ik van m'n zus gehad heb en een 83-er 1.5 met JB motor en een diesel 5 bak, kruiste makkelijk 140
Geen foto's meer van door een computercrash helaas.
Kevertje body-off doen:
Die staat nu klaar voor de spuiter:
De rode is een 62-er voor onderdelendonor, zijn van een vriend van me die er ooit 5 plus de T2A had...nu nog maar deze twee en een 62-er in concours