Vrijdagmiddag weer lekker door kunnen gaan aan de variant !!
De motor is geheel uitgekleed (qua beplating),maar het blok blijft verder dichtzitten.
Hij kwam goedlopend uit een type3 notchback,dus ik ga hem niet openmaken.
Hij krijgt natuurlijk wel een grote beurt,en er gaat een andere uitlaat op, maar voor
de rest ga ik geen extra werk op mijn nek halen natuurlijk.
(er ligt hier namelijk ook een 1700 typ4 met injectie,maar die moet nog wel ff uit elkaar,
anders had ik die er nu gelijk al in gehangen
)
Alle motorbeplating is gestraald en zwart gespoten,dus dat kan ook weer terug gemonteerd worden.
Zaterdagmorgen vroeg naar Frankys geweest,waar ik de nodige spullen heb gehaald.
Nwe homokineet hoezen,nwe 1303 wiellagers,nwe -heavy duty- 19mm remcilinders,remschoenen &
een setje schijven en trommels met Porsche 5x130steek
De (één tand verlaagde) type3 IRS torsiebuis ligt ook zover klaar om te monteren.
Volgende wat moet gaan gebeuren is de auto ombouwen naar 12V,maar gelukkig kocht ik
er zaterdag een 69'tiger sloop notch bij,dus die gaat de onderdelen daarvoor doneren
@Skailoper;de 1303 draagarmen heb ik inderdaad over,dus die komen jouw kant wel op