Zo kocht ik hem in september 2010 en nu wordt hij vervangen voor deze:
Als inruil op mijn MK1 cabrio aangeboden en eigenlijk (bijna) helemaal mijn ding!
- Origineel NL Gti uit 82
- Origineel schuifdak
- G60 ingebouwd uit MK2
- Geheel gerestaureerd en gespoten in 2006/2007, antraciet grijs (kleurcode zoek ik nog op)
Maar goed, de witte mag dus gaan!
Zoals gezegd in September 2010 gekocht via dit forum en alle verbeteringen hier ook bijgehouden:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=74964
even een opsomming van de gedane aanpassingen/verbeteringen:
- alle heldere verlichting vervangen voor originele
- achterremmen voeringen en trommels vervangen (cabrio 1990)
- bobine, bougies en bougiekabels vervangen
- wiellager vervangen, APK tot 02-11-2011
- oliekoeler vervangen
De auto is bij Bolku geweest voor de volgende zaken
- RVS spagetti laten monteren
- RVS eindpijpje laten aanlassen
(de rest van de uitlaat was reeds vervangen voor RVS delen, is nu dus geheel RVS!)
- tandriem vervangen
- scherpe nokkenas met verstelbaar nokkenwiel gemonteerd
- schroefset gemonteerd
- hoofdremcilinder van scirocco gemonteerd (22 mm)
- rembekrachtiger van cabrio gemonteerd
- remcupjes achterremmen vervangen
- startmotor vervangen
- diverse kleine storingen verholpen zoals niet werkende brandstofmeter
Zoals te lezen valt ben ik niet echt bezig geweest met evt een verkoop, dit komt nu toevallig op mijn pad.
Zo staat de auto er nu bij *edit van 07-07-2011*:
Bieden vanaf €4000,=
Auto verdient aan de carrosserie nog zeker aandacht, dit staat/stond op mijn lijstje voor het komende jaar, ik heb ervoor gekozen eerst de auto technisch helemaal goed te maken.