View Single Post
Old 05-05-2011, 19:28
erwinlohuis erwinlohuis is offline
Forum regular

Quote:
Originally Posted by Sjeesbeest
massa gebrek

bij starten op de startmotor trek je zoveel vermogen weg dat als je slechte massa heb die de weg van minste weerstand kiest.

even proberen als je een massa van het blok naar minpool van accu aanbrengt, ook het kleine massadraadje aan je kleppendeksel niet vergeten aan te sluiten.

Dit is een goede tip, probeer ik zaterdag meteen eventjes, want dat zou best logisch zijn. Nu heb ik nog wel een vraag op je kleppendeksel hoeveel aardes heb je daar normaal ?

Want ik heb daar nu nog een extra min draad rechtstreeks van de bobine met een bruin/witte kleur als ik het goed heb, maar klopt dit wel.

Want als ik deze kabel van het kleppendeksel afhaal, kan ik mijn startrelais niet meer schakelen als ik het contact omdraai. Dus het komt er eigenlijk op neer als ik de kabel eraf haal, gebeurt er helemaal niks meer als je gaat starten, ook de benzinepompen worden dan niet geschakeld. Maar ik weet niet zeker of dit wel een min is.

Dit kan ik er wel over vinden, Distributor pin 1, negative Brown/Black (1985), Brown/White (1986-) Brown/White

Maar waar moet hij dan op ?

Fotooooooooooooo:

Reply With Quote