View Single Post
  #10  
Old 30-04-2011, 11:21
heboracer heboracer is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 47
Default

Quote:
Originally Posted by bprijs
Als je van plan bent een tdi in je jetta te lepelen ga je altijd veel werk krijgen.
Ik heb idd ook veel werk gehad met die van mij.
Maar dit komt ook omdat ik persé de originele bak die bij het blok hoort er in wou hebben.
Als je eerst een 110pk wil hebben en dan eventueel een 90 pk wil, en het nu al over een 1.9TD hebt, dan kun je die 150 pk wel shaken.
En voor het werk wat je met die ombouw naar een 1.9TD hebt zou ik mooi het blokje wat je nu hebt er in laten zitten.
En er gewoon voor zorgen dat deze weer netjes loopt.
Dan heb je het minst werk en denk ik dat je vlotter bent als met een 1.9TD.
En tunen van die 1.9td blokken moet je niet aan beginnen want het haalt weinig uit!

Succes



Bedankt voor je reply, het lijkt inderdaad alsof ik steeds met minder genoegen neem , maar dit gewoon omdat ik simpelweg niet precies weet wat de mogelijkheden van de verschillende blokken zijn.

Goede vriend van mij heeft onlangs een golf 1 gekocht, en daar zit een g60 in , deze is nieteens gek aangepakt ( 200-220 pk)
Het leuke daarvan vind ik dat je voor relatief weinig geld enorm veel plezier hebt, en veel autos op de 300 meter sprint achter je laat.
Nu ben ik altijd iemand die meer van aparte dingen houd, dus ben ik bij deze jetta terecht gekomen.
nu kan ik dus relatief makkelijk een g60 inbouwen, en dan heb ik heel veel plezier, alleen zelfde als waarom ik een jetta heb gekocht, ik hou van iets aparts, dus d8 ik aan een TDI.

Alleen ik heb de kennis en tijd niet om hele drastische veranderingen aan te gaan brengen.

dus vandaar al mijn vragen...

Alvast bedankt voor alle reacties.
Reply With Quote