![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
12-01-2004, 22:09
|
![Tommy's Avatar](image.php?s=6dc5a2131e695db1072a135afec055b3&u=77&dateline=1125769240) |
REALLY Bored
|
|
|
|
Beste mensen.
Heb bij deze besloten de polo te laten voor wat ie is. Zou graag zown blok in mijn Jetta leggen, maar durf de koop niet aan. Ten eerste ben ik er nog niet om wezen kijken, maar heb ook zoiets.. wat zal ik nou beginnen... heb geen enkel verstand van G-laders(weet hoe het werkt zeg maar.. maar ik zou niet weten hoe ik de staat moet bepalen) Heb een paar maand terug vol enthousiasme een golf GTI gekocht.. ook voor de motor... werd niks. Ik dacht met de onderdelen nog wat terug te verdienen, maar van de 450 euro heb ik nog geen 200 terug verdiend... ![Frown](http://volksforum.com/forum/images/smilies/frown.gif) zit nu inmiddels met een rolkooi, kuipstoelen en vierpuntsgordels.. hatstikke leuk, maar heb er niks aan met een auto die niet eens rijdt. Ben druk bezig de kuipjes te verkopen. heb een leuk alternatief gevonden... de rolkooi wil ik ook wel graag plaatsen, en dat komt ook wel weer goed... maar oke, de auto gaat er niet door rijden. Heb inmiddels onderdelen voor de remmerij besteld.. laat al 3 weken op zich wachten... de motor is echt slecht... moet wat mee gebeuren. maar oke, als ik straks weer remmen heb zal ie wel rijden. Moet dus iets met mijn motor doen, maar weet echt niet meer wat. G40 zou geweldig zijn, en de G40 die ik op het oog had niet duur, maar zul je net weer zien dat het een miskoop wordt as usual.... Zou de remmen ook aan moeten passen. Er zitten klauwen op de G40 polo.. maar even omzetten durf ik zelf niet aan.. wil ze wel kunnen gebruiken als het nodig is, en dan niet treffen dat het opeens toch niet werkt. kortom.. weet niet wat ik moet, maar wil mijn geld wel zinvol investeren. Denk daarom dat het niet verstandig is om er aan te beginnen.
Plannen voor nu: alles wat ik heb proberen te verkopen, en een zinvolle investering in de Jetta zien te bedenken.
bedankt voor alle tips en opmerkingen.
Thom
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|