View Single Post
Old 26-04-2011, 20:46
Bengie's Avatar
Bengie Bengie is offline
Forum Newbee

Default Opknappen Steffan BCW'S

Hello!

Na ongeveer anderhalf jaar geleden een setje Steffan Bcw's van vw hooligan gekocht te hebben werd het toch eens tijd deze op te gaan knappen. De blanke lak laat los en er zit behoorlijk wat van het welbekende stoeprandschade op de velgen (dit is uiteraard door de vorige eigenaar veroorzaakt )
1 velg kon een gat in de weg niet ontwijken en is nu krom, deze moet even gericht worden. Verder is er 1 velg waar een hoekje uit is, deze moet dichtgelast worden.
Na het richten en het lassen breng ik de velgen naar Bertil om ze af te laten draaien. Na het afdraaien begint mijn werk, ontlakken en helemaal klaar maken voor het poedercoaten wat ik gelukkig bij een vriend voor een kratje bier kan laten doen

Als iemand nog wat tips voor me heeft op welke manier ik de velgen het beste kan prepareren voor het poedercoaten dan hoor ik het graag!

En weet iemand nog een goed(koop) adresje voor het richten van velgen in het Noorden? Ik dacht aan Beterband in Buitenpost, ervaringen?

Hier volgen nog wat foto's!

Hier de velgen onder de Jetta (op afstand zien ze er nog best goed uit!

Hier de beschadiging die ff dichtgelast moet worden

Deze velg kwam een gat tegen in de weg, gelijk ook maar een nieuw bandje bestellen.

Reply With Quote