29-01-2005, 13:13
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,705
|
|
Oneffenheden schuur je van grof naar fijn, 120 280 400 (80 en 120 is eigenlijk alleen kaal maken voor het plamuren)
De rest van de auto die al strak is (plus primer delen) scotch brite matje korrel 800.
Plamuuren hoe scherper de hoek tussen werk en mes hoe meer plamuur erop gaat, daar kom je pas achter na een paar keer smeren Het goed strak schuren is het ingewikkelde ervan. In het begin lijkt het strak tot de aflak erop zit daar moet je ook oog voor krijgen.
Polijsten, gebeurd niet als het goed is staat er een goeie spuiter in de cabine en is het niet nodig. Maarja iedereen maakt wel eens een foutje. Dus een zakertje word er met korrel 2000 uitgeschuurd en daarna uitgepolijst. Ook extreme stofjes kunnen er zo uitgehaald worden (doe dit liever niet bij een zwarte auto)
Verder nog vragen?
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04
- Audi A3 8p '04 1.9 TDI
- Seat Arosa S '03 1.4
- VW Caddy 3k '10 1.9 TDI
http://www.krasendeukservice.nl
|