08-01-2004, 01:29
|
VW Addict
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 651
|
|
maar als ik dit zo lees heb je dus voor 650 een complete polo g-40 ?
en je had ook al rekening gehouden dat er nog wat kosten bijkomen.... dan kun je toch beter goed erop letten dat het blok het nog goed doet ? en dat er geen rare geluiden uit de lader, bak en blok komen ?
het is natuurlijk wel knap balen als de lader achteraf kapot gaat maar dan moet je toch precies weten wanneer die gereviceerd is en hoe er daarna mee omgegaan is.
en staat er geen nummer ofzo van het bedrijf waar die gereviceerd is ? dan kun je iedergeval achterhalen wanneer het gebeurt is en ook misschien nog bij hoeveel km.
en als je naar de auto toe gaat neem dan een druk meter met een paar meter slang mee en een T stuk, die sluit je dan eerst ff aan en dan ga je een proefrit maken.... weet je iedergeval een beetje hoe de lader is.
__________________
Rallye golf 1989 (10jaren plan)
Caddy mk1 1983 (daily)
Passat variant 1981 (project)
Audi 100 td 1987 (motor donor)
Audi 200 2.1 aut. (vrouwenauto)
|