View Single Post
Old 07-01-2004, 23:01
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by MelG60
Tja blijft koffiedik kijken als hij niet open mag, zijn een hoop boeven daar buiten die zo mensen lopen te neppen. Ik zou als ik jou was iemand meenemen die er verstand van heeft of keiharde afspraken maken over de G-lader met de verkoper (bv dat je geld terugkrijgt als de Lader kapot is)

Tsja.. ik heb niet gevraagd of ie open mag... maar lijkt me ergens wel logisch dat ie em niet open wil hebben... toch? Ik zou het zelf ook niet willen... Den ook niet dat ie zegt neem de lader maar even mee om te laten testen.... tis een gewone particulier... en afspraken maken heeft dus geen zin.

Iemand met verstand ervan... ik zou et niet weten, zin om te kijken?

Kortom het komt er op neer... ik ben geen technicus.. dus kan ik er maar beter niet aan beginnen? Ik was in eerste instantie vol goede moed, maar heb het idee dat ondanks de na mijn idee lage prijs ik er maar beter helemaal niet aan kan beginnen?

een 2e hands lader zou eventueel moelijk te bemachtigen zijn? wat mij betreft mag er nog 'een paar honderd' euro bijkomen als ik maar weet dat ik wel een 'goeie' lader en blok heb, en er gewoon mee uit de voeten kan en een jaartje of 2 er mee kan rijden zonder iets in de soep te draaien of zonder alles te moeten vernieuwen opeens... begrijp best dat de lader gereviseerd moet eens... maar dan heb ik zoiets of ik dat dan nu gelijk doe over over een jaar... dan mag het wat mij betreft nu wel... moet toch eens... of denk ik nu te makkelijk?

Niet aan beginnen dus?? Ik zou erg graag een G40 blok willen in mijn Jetta... maar jah.

whelp..
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote