View Single Post
Old 28-01-2005, 16:59
polopower polopower is offline
Postwhore

Default Wie werken er in de schadeherstel?

Deze vraag zou ook onder 'plaatwerk' kunnen vallen maar heb hem in off-topic gezet.

Aangezien ik binnenkort zonder bijbaantje kom te zitten ben ik op zoek naar een bijbaan als voorwerker in de schadeherstel. Waarom? omdat het me heel erg leuk lijkt en op deze wijze wil ik leuk wat ervaring en connecties opdoen die ooit misschien van pas komen bij mijn hobby.

Ben al bij enkele bedrijven geweest en daarvan toonden enkele wel interesse ondanks dat ik nul komma nul ervaring of een relevante opleiding volg. Echter moet ik wel laten zien dat ik het één en ander snel op kan pikken.

Daarom aan de heren spuiters/voorwerkers/schadeherstellers:

Kunnen jullie enige tips geven (ook leuk voor de doe-het-zelvers met ambitie) mbt.. het schuren?

Welke korrels gebruik je? Nat of juist niet? Welke grondlagen gebruiken jullie? Machinaal of handwerk? Plamuurlagen anders behandelen? Vertinnen? Vijlen (ivm lood bij het vertinnen)? Etc. etc.

En waar moet ik nog meer op letten? Alle advies is welkom.

Bvd