View Single Post
Old 17-04-2011, 19:50
a.busser's Avatar
a.busser a.busser is offline
Volksforum Triple Action Donor - Paid my piece!

Na een week niets gedaan te kunnen hebben i.v.m. een metaal splinter in mijn oog, en daar door geen lens te kunnen dragen... ( en met min 8 zie je ndan dus niets...)
Gisteren en vandaag weer druk geweest met de kever.
De DUB-INN halen heb ik inmiddels uit mijn hoofd gezet, dat zal niet gaan lukken denk in...
gisteren heeft Brian eerst de rotte delen uit de chassiskop en het schutbord geslepen.
Daarna de vooras tijdelijk op zijn plek gehangen, zodat de onderplaat er in ieder geval recht onderkomt.

Daarna heeft Brian de onderplaat netjes op zijn plaats gelast.
Deze zit nu netjes vast aansluitend op de bodem en ook aan de binnen zijde van het schutbord.
Om de chassiskop en het schutbord goed af te kunnen lassen neemt Brian van de week wat dikker materiaal mee, want ik
had alleen nog dun plaat materiaal liggen.
De onderplaat zit in ieder geval netjes op zijn plaats:

helaas kom je bij dit soort klussen altijd dingen tegen, die je niet tegen wil komen....
Aan de bijrijders zijde bleek de koker toch echt rotter dan ik dacht...

natuurlijk kunnen we hier gewoon een plaat tegen aan lassen, afstrijken, zwart maken en klaar.
Maar we hebben anders besloten.
Er zal een kokerbalk van het project worden geofferd, deze heb ik nog los liggen, en een deel hiervan zal verwerkt worden in de daily. Samen met een deels nieuwe bodem aan de bijrijders kant, die Dave nog heeft liggen
Kortom, meer slijpen, meer lassen, meer werk, meer tijd....