View Single Post
Old 15-04-2011, 21:57
WilliamH WilliamH is offline
Forum regular

Default Powerbox 90pk AGR

Hoi allemaal.

Ik ben van plan om een powerbox aan te sluiten. Graag zou ik jullie ervaringen en aanbevelingen horen voor merk.

Wat voor mij belangrijk is, is dat het een goede is en dat er een schakelaar op zit voor aan/uit schakelen. Daarnaast mag het niet de wereld kosten, waarmee ik bedoel dat dat niet honderden euro's mag zijn. Ik heb ze zelfs al voor 499,- EUR gezien, wat echt te gek is voor een simpele weerstand welke je er in 3 min. in plugd.
(wat voor chiptuning juist weer wel terecht is i.v.m. dynobank enzo)

Let wel, ik wil hier geen discussie starten over of chiptoning beter is of niet. (dit heb ik al genoeg gevonden met de zoekoptie) Ik ken de verschillen, maar heb in het land waar ik woon nou eenmaal niets te kiezen.
Mijn bedoeling is de box te installeren met een verborgen schakelaar. (waarschijnlijk een originele ESP of ASR schakelaar).
Hier mag je namelijk niet zomaar je vermogen vermeerderen, en wil ik gewoon standaard rijden. Het is meer bedoeld voor mijn lange ritten naar NL door o.a. Duitsland, waar een paar pk's extra weer zorgt voor brandstofbesparen. (en dat is mijn doel)

Alvast bedankt!
Reply With Quote