Even een update
Ben afgelopen maandag met de vr6 bezig geweest mijn kachel was nog steeds kapot en wou hem nu toch wel eens klaar hebben, dus maar begonnen met demonteren van het dashboard wil hem het liefst er niet helemaal uit hebben en das me ook gelukt.
De vloerbedekking en onderkleed was zeik en de zeiknat dus er in het geheel uitgehaald en op en onder kranten gelegd en is al aardig droog aan het worden.
Het kachelhuis uitmekaar gehaald en schoon gemaakt van binnen, het vilt wat origineel om de kleppen heen zat was op sommige plaatsen geheel weg ik het op mijn werk een mooi nieuw vilt weten te regelen en dat erop geplakt mooie dikte en alles sluit nu weer perfect en ruikt ook weer fris straks denk ik
Maar gauw weer eens in de auto bouwen 1 deze dagen en dan ken ik weer te toeren, doen ik nu ook wel alleen hangt alles erbij en heeft ie nogal veel lawaai in de auto
Een maat van mij had ook nog een setje velgen liggen in zijn garage en die wou ik eens proberen onder de golf, het is een setje porsche gullideckels van een 928 in de maten 7j rondom 16inch.
ik heb ze er nu onder met een adapterplaten van 4cm van 4x100 naar 5x130 ik vind het wel mooi lijken mijn vraag is wat vinden jullie?!