View Single Post
Old 05-04-2011, 18:51
Spierings Spierings is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by project_mk3
allereerst mn excuses voor het taalgebruik was natuurlijk niet blij met het nieuws maar goed, bedankt voor jullie reacties, maar zoals ik nu opmerk uit de reacties.. is dat hij dus een deel van zn voorbumper laten spuiten? dus niet helemaal? (ivm kleurverschil?)

en ja om antwoord te geven op je vraag, na de eerste keer zaten de nieuwe bobine(s) er al op. maar nu dus na 3x daar zijn terug geweest zitten de oude er weer op. Hoorde ook van de Chef dat 1 v/d monteurs de wagen mee naar huis had genomen om te testen? maar hoe zit dat dan?

De mensen van century kwamen ook met het verhaal de lichte schade rondom kan ook op het parkeerterrein zijn gebeurd maar dat het dus niet hun schuld is? Zijn ze hier niet voor verzekerd, of zij kunnen het natuurlijk ook niet aantonen aan de verzekering?

Ze kunnen gerust een deel van de bumper over spuiten, een zogenaamde spot repair. (dit kan alleen met krasjes etc.) Niet als er erg grote schade op zit.

Dat ze naderhand de bobines terug gezet worden terwijl de nieuwe gemonteerd zijn voor de terug roepactie zal ook niet helemaal de bedoeling zijn.

Dat een monteur hem zomaar mee naar huis neemt is ook niet normaal, bij ons wordt er altijd netjes om toestemming klant gevraagt.

Gewoon over door zeuren en rechtsbijstand erachter zetten, als de schade vers is en zij niet kunnen aantonen door middel van aantekeningen heb je toch echt kans dat zij de schade toch moeten betalen. Om deze reden moeten wij op het werk altijd alle schades van te voren op de werkorder noteren. Komt helaas steeds vaker voor dat mensen hun eigen schade proberen te claimen (misschien ook wel de rede waarom dealer zo kortaf is).

Quote:
Originally Posted by tempel
Century Groningen maakt al enige jaren deel uit van de PON holding . Klacht indienen bij Pon kan dus wel degelijk . Wettelijk gezien kun je er niet veel aan doen , ben ik bang .

Dat was het bedrijf waar ik werk ook tot pas geleden. PON behalve op papier eigenaar te zijn verder niks met het bedrijf te maken. Bedrijf heeft eigen directeur, management etc. en werkt stand alone. PON zal dus hooguit de brief door sturen naar de dealer.
Reply With Quote