04-04-2011, 19:16
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
VW CENTURY groningen!!
stelletje *** bij vw dealer Groningen
door PROJECT_MK3 ยป 4-apr-11, 18:08
ik zal het ff goed uitleggen, een maat van mij heeft een mk5 gti! ABT getuned!
hij kon terug naar de dealer voor een of ander terugroepactie.. voor bobine ofzo?
krijgt hij zn wagen terug, gwn met POEP vermogen.. auto rijdt niet goed en ga zo maar verder...
hij brengt dag erna zn wagen terug om het uit te zoeken... dag 1 ze kunnen niets vinden weten niet waar het aan ligt, KOMOP mensen je werkt bij de dealer.. wie moet het dan weten?
maar goed.. dag 2, weer niets gevonden.. hij zn wagen weer ophalen.. vervelend rijden natuurlijk.. stotteren en schokken enzo.. nja heeft hij de wagen afgelopen vrijdag weer gebracht, hebben ze BLIJKT weer de oude bobine erop gezet.. auto rijdt weer als van te voren..
maar nu komt het, zn voorbumper beschadigd, diverse verse krassen rondom zn wagen, mega veel nieuwe steenslagplekken, op veel plaatsen zelf lak er helemaal af. op zn kap.
Is die vandaag terug gegaan om verhaal te halen, maar nu zeggen ze allemaal natuurlijk dat ze niets hebben gedaan.. en blablabla.. maar willen wel iets van een kleine vergoeding doen voor de voorbumper.. willen niet eens de hele bumper overblazen voor die jongen.
Wat is hier aan te doen mannen? tikken geven helpt niet en schieten we niets mee op, dus niet met dat soort opmerkingen komen. is er geen centraal punt ? of weet iemand hoe dit met de PON ofzo werkt?
Dit kan toch niet? vind het gwn zo jammer dat je zoveel geld neerlegt voor een wagen waar je zo super zuinig mee bent, en dat die mafkezen daar gwn er mee omgaan alsof het speelgoed is? hoe kan ik dit het beste oplossen? dan geef ik de tips door aan mn maatje!
|