View Single Post
Old 30-03-2011, 18:05
polopower polopower is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by bprijs
Zal toch nog maar eens gaan informeren.
Want mij is verteld dat juist oude afgewerkte olie niet meer dat zuurgehalte heeft.
De verhalen over Mike Sander vet is ook verschillend.
Ik las op een ander forum dat juist Mike sander meer geschikt is voor nieuwe auto's.
Maar met oldtimers het juist weer minder goed werkt.
Ik weet het ook niet meer hoor, ik ga maar eens naar een goede plaatwerker en hoop daar wat meer uitsluitsel te krijgen.

Verder iedereen bedankt voor de leuke reacties

Laat ik voorop stellen dat ik niet uit ervaring spreek, maar heb wel diverse tests gelezen waar hij allemaal als winnar uit de bus kwam. Dit ging juist om oudere auto's. En het waren ook 'duurtests'. In de 'oldtimermarkt' nr 35 van 2005 staat een compleet verslag. Ivm een verhuizing kan ik er nu niet bij anders had ik wel even wat voor je willen scannen.

Ik ken ook iemand die het gebruikt heeft en ook hij is er erg over te spreken, alleen is het volgens hem verstandig om wel te zorgen dat er een kanaaltje blijft voor het 'afwateren' vanwege de dichte laag die je aanbrengt. Hij heeft een gaatje geboord op het laagste punt, maar misschien dat er ook een manier is om een bestaand kanaaltje vrij te houden.

En natuurlijk zullen er andere merken ook wel goed zij, maar ik heb nog nooit zo'n verscheidenheid aan tests zo voor één product zien spreken.

Maar als ik zie hoeveel precisie en denkwerk in deze auto zit kan ik me haast niet voorstellen dat het een daily beater wordt dus het is maar de vraag of roest echt een kans krijgt op deze bolide. Ik ben in ieder geval erg onder de indruk. Kom maar op met je volgende swallowtail project.

EDIT: Haha, Martin had hem dus al online gevonden. Als het goed is moet er ook nog een losse repo zijn.