25-03-2011, 00:08
|
Forum regular
|
|
Join Date: Jun 2009
Posts: 94
|
|
Quote:
Originally Posted by Spierings
Bij de VW/audi gebruiken ze gewoon het vet wat hun toeleverancier levert, bij ons was het eerst kopervet van wurth en nu hebben we een of ander blauw vet van tunap, dat is ten minste bij ons op het werk .
Heb zelf nog nooit last gehad van weg gevreten rubbertjes. Natuurlijk heb je verschillende soorten/merken kopervet, dus misschien dat daar het verschil in zit. Je moet uiteraard alleen de pinnen smeren met een dun laagje en er geen hoop vet in knijpen.
Meestal staat het op de verpakking als het rubber aan tast, gewoon even kijken.
|
Tja op de verpakking staat niet dat het het aantast. Hier in Oostenrijk bestellen ze het dus met een VW nummer, maar is het ook gewoon kopervet. Dit gebruiken ze ook regelmatig zeggen ze.
Het rubber ziet er nog steeds goed uit, maar ik zag in ETKA dat een complete set geleidingspinnen met rubbertjes maar 13 euro kost, en daar krijg ik nog eens korting over. Mocht het dus echt mis gaan, dan is het nog geen ramp.
|