View Single Post
  #8  
Old 23-03-2011, 22:12
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Quote:
Originally Posted by WilliamH
Ik was dus inderdaad bang voor wat Ids zegt, kon ook geen andere reden bedenken.
Wat blijkt nu echter, ik was vandaag bij VW en zij gebruiken dus hun "eigen" vet met een VW artikel nummer, dat dus gewoon koperpasta (tot 1200 celsius) blijkt te zijn naar hun zeggen.

Bij de VW/audi gebruiken ze gewoon het vet wat hun toeleverancier levert, bij ons was het eerst kopervet van wurth en nu hebben we een of ander blauw vet van tunap, dat is ten minste bij ons op het werk .

Heb zelf nog nooit last gehad van weg gevreten rubbertjes. Natuurlijk heb je verschillende soorten/merken kopervet, dus misschien dat daar het verschil in zit. Je moet uiteraard alleen de pinnen smeren met een dun laagje en er geen hoop vet in knijpen.

Meestal staat het op de verpakking als het rubber aan tast, gewoon even kijken.
Reply With Quote