hallo,,
bij deze zal ik mijn nieuwe aanwinst maar eens op het formum knallen
Ik heb een golf 2 van 91 1300nz gekocht. motor lag er uit, maar kreeg er wel 2 bij en een schroefkitje van vmax
na 3 weken werken en klote heb ik van de 2 motors toch 1 goeie kunnen maken en heb ik die er in geknald met een 5 bak.
Draait perfect
, direct afspraak gaan maken bij de garage voor een keuring en jawel vrijdag werd hij gekeurd
.
golf was zonder enige opmerking gekeurd
maar nu
vrijdag avond golfje trg gaan halen en direct plat gezwierd
pirellis er op, dakrek erop, 3wieler er op, us module, radio erin en test ritje maken
alles loopt perfect tot gisteren ( de dag erna dus
)
ineens slecht starten, en als ik rijd houd hij in. een 200tal km erna altijd maar slechter en slechter starten en nu start hij bijna niet meer
en als hij start draait hij persies maar op 2 of 3 poten en komt er zwarte rook uit de uitlaat en valt stil op relenti, af en toe komt hij er eens door en gaat hij in toeren. af en toe kan ik er ook een ritje me maken en rijd hij vrij goed buiten af en toe inhouden maar als ik voor lichten kom en moet stoppen valt hij soms stil
dan start hij heel moeilijk en komt hij slecht op toeren als hij start
bougie's zagen pikzwart en heb ik eens gekuist en ook bougikabels heb ik nagezien en contactspray op gedaan, toch blijft hij dit hebben
kan iemand me soms helpen?
hier alvast wat foto's