Erg leuk om dit te lezen, wat een totale onwaarheden worden hier vermeld.
Ik heb ervaring met HGP, rothe(veel), EIP, SLS, sterker nog, ik doe met alle 4 zaken.
HGP is goed, zeer netjes, en enorme kennis van technologie. staat in europa als VR6 beste tuner bekend, en hier lees je opeens heeeel wat anders
Dan zie je pas hoe gevaarlijk zon forum kan zijn.
Rothe is meer een goedkoop B-merk van HGP, slecht afgewerkt, slechte software, past beroerd, en NET ALS HGP een compressieverhouding van 7.8:1.(bewijs met foto's) relatief veelste duur.
Desondanks rijden de kitjes goed!!! vanuit zeer laag toeren.
EIP (zoals alle amerikanen) beroerde service, onderdelen die nagestuurd worden(maanden later). Good luck om daar wat te bestellen(kan niet meer trouwens).
Veruit de allerSNELSTE turbokits verkrijgbaar. gigantisch koppel en perfect voor dragracing. Afwerking is zeer zeer goed.
SLS-tuning, goed bedrijf, betaalbaar, dus veel geroddel, heeft soms echt troep. zoals Z-engineering, een gedane zaak.
Verhoeven: geen idee, naam wordt alleen genoemd op forums, ken geen enkele VR6turbo auto die VOLLEDIG door hem gebouwd is? volgens de meeste mannen die hem hier&overal continue promoten doet hij het dagelijks???
Zijn werk is netjes afgewerkt, petje af.
zal heel wat uurtjes kosten.
Dit zijn MIJN meningen & EIGEN ervaringen, zie maar wat je ermee doet.
ps ARVID, je gebruikt exact de juiste woorden denk ik.
Hopelijk wordt die zinnen veel vaker gebruikt in forums.