View Single Post
  #54  
Old 23-01-2005, 15:03
logmans logmans is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 5
Default

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Ik moet eerlijk zeggen, vind die VR6 specialist een prutser. Jacco van vw-speed bracht zijn 6 pitter daarheen voor een goede service beurt voor de rit naar Worthersee. kreeg hem terug... slecht lopen, stotteren enz enz... bij die vent geen gehoor natuurlijk. Afijn, in oostenrijk was jacco het zat. Naar de dealer, aan de VAS... zooi ff resetten en klaar.

Ik heb geen goede woorden voor zo'n man, hij geilt op mannen die van niks weten en hij lult ze de oren van de kop, laat ze een leuke auto zien en die mannetjes zijn in de zevende hemel en geloven alles.




Sja, weer zon roddel die in de wereld gebracht wordt door onkennis.
Als de auto door een beurt(olie etc neem ik aan) niet goed zou lopen na het ophalen, LIJKT het me dat je de auto niet eens meeneemt, en eist dat de auto gemaakt wordt. Kennelijk was dit dus niet zo.
Ik heb bovendien geen enkel telefoontje of voicemail gehad, duidelijk onzinverhaal dus. we hebben 3 telefoonnummers!!!

Wat heeft een computer ressetten er uberhaupt mee te maken?
Wat jij onder ressetten verstaat is het wissen van het storingsggeheugen,
van een geheugen wissen gaat de auto echt niet totaal anders van lopen.

Je praat hier over "hij geilt op mannen die van niks weten en hij lult ze de oren van de kop" , wil je ook even vermelden wie dit is geweest? de poetsjongen, de man van de glasgarage? de buurman? wie is "hij"???\
5 man hier werkzaam.

Lijkt me toch stug dat je mij bedoeld, gezien het feit dat PON en andere dealers (mij) opbellen voor problemen. en natuurlijk duizenden andere VR6 rijders.

Als dit werkelijk onze schuld zou zijn biedt ik logischerwijs een vergoeding aan.
Bel gerust op en we zoeken ook dit onzin verhaal tot op het bot uit.
Ik wacht het telefoontje af!
Reply With Quote