View Single Post
Old 08-03-2011, 22:10
Crosne's Avatar
Crosne Crosne is offline
Volksforum QUATTRO Donor Opperrrrr VW-Speed

Send a message via MSN to Crosne

Nog een paar dagen en dan is het zover: de 9e VW Midwintermeeting.

De zaterdag vooraf (12 maart) is er vanaf 20.00 uur 's avonds een meet & greet. Bedoeling is gewoon een leuke, relaxte en gezellige avond. De bar bij Frans op den Bult is open, dus drankje/hapje is mogelijk. Voor de rest beetje over koetjes en kalfjes praten. Meeting plek is de grote parkeerplek, waar zondag ook de echte meeting zal zijn.

Paar regeltjes: geen burn-outs, stapvoets rijden, geen harde muziek en afval niet op de grond, maar in de vuilnisbakken, zo houden we het gezellig en kunnen we dit misschien ook nog wel een keer herhalen.

Voor de zondag:

zoals voorgaande edities zal er weer een soort van 'Show & Shine' zijn.
Een aantal categorieen:

- most decked car
- hottest car of the show
- best of wheels
- best of audio
- best of engine
- best of interior
- dopest kicks

en waarschijnlijk nog wat meer, maar daar ga ik gelukkig niet over, dus ook ik laat me verrassen
Het zal in elk geval weer allemaal met een knipoog zijn

Voor wat het weer aan gaat: de verwachting wordt steeds beter, dus we hebben goede hoop op 2 droge dagen. Voor nood is het uiteraard niet verkeerd een plu mee te brengen, mocht je dat niet hebben, dan kan je altijd schuilen in de standhouders tent of het restaurant bij Frans op den Bult.

Kika: de sloper is bekend, een Golf 2. De een vindt het niks, de ander kan het wel waarderen, waar het om gaat is, dat de auto nooit meer op de straat zal komen, dus rijp voor de sloop. Op deze manier brengt die dan toch nog een beetje geld op.........hopen we

De ruiten zitten er allemaal in en kunnen tegen een goed bod 'gekocht' worden. Verzamel als club/groep geld in voor het goede doel en claim een ruit De ruiten gaan naar de hoogste bieders.

Rest mij alleen nog te zeggen dat we hopen op een grote opkomst en daarmee een mooie start van een nieuw seizoen

Tot zaterdag/zondag

..::WWW.DETAILSCHUUR.NL::..

Quote:
Originally Posted by sixpack
Chris/opper heeft altijd gelijk !
hij is tenslotte 100 jr oud
Reply With Quote