View Single Post
Old 05-03-2011, 13:50
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by stufenheckfahrer
Als degene vóór je anticipeert, doet hij dat door rekening te houden met wat er voor hem gebeurd Chris, als hij rekening moet houden met het feit of er een onkundig persoon achter hem rijdt is het retrociperen ofzoiets

Ik ga d'r van uit dat iemand die met 60kmh slapend de oprit van 'n snelweg op kruipt niet al te veel auto's meer vlak voor zich heeft zitten.

't Is niet alsof je tegenmoetkomend verkeer of lossende vrachtwagens kunt tegenkomen, of er opeens 'n kind uit 'n zijstraat kan komen rennen. Je gaat 'n snelweg op, doe dat dan ook snel, zoals je dat op de rijlessen geleerd is.

't Schijnt echt de omgedraaide wereld te zijn. Ik moet wachten aan een rotonde omdat zo'n oetlul geen richting aan geeft als ie de afslag voor mij pakt, en dan krijg ik te horen dat ik naar de stand van z'n wielen moet kijken! WTF!!! Geef gewoon richting aan!

Net zoals snelheid maken op de snelweg op te gaan. Doe dat toch gewoon, d'r is geen enkele reden om dat niet te doen, en op de rijles heb je niks anders geleerd gekregen!

Is 't nou zo'n kunst het gewoon te doen zoals 't moet? Blijkbaar.
Maar als ik 150 rij waar ik 120 mag ben ik aso, want dat stoort die traagrijders dan weer.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote