View Single Post
Old 04-03-2011, 08:23
larsstolwijk's Avatar
larsstolwijk larsstolwijk is offline
Volksforum Aandeelhouder - Disco Larssons

Zo'n storing in electrisch circuit kan wel meerdere redenen hebben, maar mij lijkt de kans aardig groot dat het misschien ergens vocht in de ECU is gekomen o.i.d. lijkt me niet dat er dingen verkeerd zitten aangesloten, en een los stekkertje ergens zal wss ook niet dit als resultaat hebben. Of kortsluiting ergens in het circuit kan ook de boosdoener zijn. Je zegt dat de centrale deurvergrendeling langzaam gaat als je de knop bij de bestuurders stoel indrukt, in denk dat de rede dat de rede dat dat langzaam gaat is dat er ergens in het circuit wat fout zit, en nu dus verkeerd verbonden zit, en de stroom die dat knopje kan leveren, niet sterk genoeg is voor de cdv. Maar dit lijkt me allemaal door hetzelfde probleem te komen.

Dat met die centrale deurvergrendeling stelt niet zo super veel voor. Ik heb in mijn vari soort semi centrale deurvergrendeling, de module om vanaf afstand bedienen zit er niet in, maar als ik 1 slot open draai, gaat alles open.

Ik denk dat je gewoon op zoek moet gaan waar het probleem zit. Kan er ook niet zoveel meer van maken. Misschien dat er nog meer mensen zijn met dit zelfde probleem.

M.v.g.
Passat b2 32b 1.8
Reply With Quote