View Single Post
Old 04-03-2011, 01:20
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by stufenheckfahrer
Heb jij wel eens van het begrip anticiperen gehoord?

Je wéét dat je de hele vluchtstrook nodig gaat hebben, en toch sluit je jezelf op achter iemand anders. En daarna is het zijn schuld dat jij niet in staat bent deugdelijk auto te rijden
Ik rij met een TDI die best vlot is, ik rij met een kever die niet heel vlot is (zelfs met caravan erachter), en al jouw problemen heb ik niet. Hoe kan dat?
Vooruit denken heeft er iets mee te maken, en bumperkleven met minder vermogen dan je voorligger is niet vooruit denken.

Je hoort je snelheid gewoon aan te passen op het verkeer dat op de baan rijdt waarop je gaat invoegen.

Fijn dat diegene vóór je een snelle auto rijdt en geen last heeft van het feit dat ie met woonerf-snelheid de oprit oprijdt, om op de laatste tien meter op te trekken. Maar zou fijn zijn als ie dan een beetje rekening houdt met die hele stoet auto's achter hem die dat misschien niet kunnen.

Schijnt dat het normaal is dat automobilisten stuk voor stuk denken alleen op de weg te zijn, of dat die twintig auto's achter die zondagsrijder hun rijgedrag moeten aanpassen aan die ene persoon.

Maar goed, ik zal in toekomst ook afremmen bij iedere auto die ik ga inhalen op de snelweg, want het zou maar eens zo kunnen zijn dat ie naar links gaat zonder richting aan te geven, en daar kan ik me best op aanpassen... vind jij.

Op de rijlessen is me anders geleerd, maar goed. Verkeersregels zijn ook niet echt regels, meer... richtlijnen.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
Reply With Quote