View Single Post
Old 22-01-2005, 11:34
gtipower's Avatar
gtipower gtipower is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to gtipower

Quote:
Originally Posted by DutchDubber
Booskijkers vind ik zelf "te" boos, maar daarom heb ik zelf ook voor de "suf" kijkers gekozen Voor de rest zie ik gewoon een nette golf, met verschillende wielen Ik vraag me alleen af of de ruitenwisser de hele ruit pakt?

ben benieuwd hoe het erna het verlagen uitziet, krijg al hoogtevrees als ik er nu naar kijk

En volgens mij heb jij een beetje teveel Need For Speed Underground gespeeld, scharnierende motorkappen lijkt me een beetje gekkenwerk om mooi voor elkaar te krijgen, want kits voor een golf 3 zijn er vast niet! Al ben ik wel benieuwd naar het resultaat, maar voor mij is het niks

Een tip, ga naar een autospeciaalzaak die autostyle goederen verkoopt, en koop zilveren bolletjes die oranje knipperen voor in je knipperlicht in je achterlicht! Ziet er een stuk mooier uit, en voor die 7 euro lijken je roodwitte achterlichten, nog witter!

(voorbeeldje toegevoegt van me voormalig corrado achterlichten)

hehe die wielen was ermee begonnen toen ik een kromme velg tegen kwam dus opzoek naar een andere set weer bbsjes daar ben ik nu bezig met spuiten

SCHRIK niet zwarte spaken met zilvere buiten rand en midden bout leek me wel wat maar het is zoals gezegt tijdelijk wil er eigenlijk rs4 onder hebben staat vele malen mooier en aardig orgineel vag

enn idd hoogte vrees schirk me kapot elkeer als ik erna kijk dus eff wat lager en straks met rs4 schroefset hoop ik

NFSU tja hehe vind het wel mooi staan kijk maar naar die blauwe golf III hierboven super toch

enn ik ga et zelf maken maar ik zeg het nog niet toe maar als het lukt is dit een goed product om de verkoop in te doen net als draaiende tankkleppen ed iets unieks lijkt mij

tanks voor die tip met de lampies ga ik zeker even doen

en die corr achterlichten wat mooi he slijm

tanks
Reply With Quote