View Single Post
Old 07-01-2004, 10:45
Redesign Redesign is offline
Forum regular

Default even wat RDW gegevens....

Yoow

ik heb net met de RDW (hoofdkantoor) bijna een half uur aan de telefoon gezeten. Ik wilde wel eens wat duidelijkheid omtrent wat verschillende zaken. oa: nitro kits, motorveranderingen, kleine amerikaanse maat kentekenplaten.

dit werd mij verteld na 5 keer doorschakelen

- Nitrous Oxide Systems.

Ja dat mag zolang er maar niet meer als 30% vermogenstoename kan gemeten worden!! er zijn voor de rest nog geen regels voor opgesteld. DE politie Mag en Kan je hier niet voor bekeuren of je auto in beslag nemen. met apk mogen ze je er niet mee afkeuren!!
Let wel op. bij onverantwoord rijgedrag met zo en lachbubbel in je auto, dan kan een politie wel harder optreden.

- kleine kenteken platen (amerikaanse maat)

NEEEE mag niet, je krijgt nooit of te nimmer een goed keuring op je kentekenbewijs!!!!!! mag ook niet meer aan de voorkant gevoerd worden

- VR6 blokkie in je mkII.

De mogelijkheid is "er" nog wel maar de regels zijn heel moeilijk geworden en het loopt op tot 1000 euro om een goedkeuring te krijgen bij de RDW :S. hij kan enkel nog maar in lelystad gekeurd worden in zo een geval. en de auto word onder zeer strenge eisen gekeurd!!!

let op. bij afkeur. krijg je nog 1 knas. bij tweede afkeur word de auto afgekeurd voor LIFE!!! :| en mag hij nooit meer op de openbare weg rijden :S:S

Dat is mij zonet verteld, de mensen hebben echt de moeite genomen om deze dingen op te zoeken in hun nieuwe regels (1-1-2004) en ze werden er zelf ook akelig van...

ben benieuwd wat de toekomst nog gaat brengen :S????
Reply With Quote