Hey Ron, ben jij het? Hippolytushoef...?
Zo jah, das LANG geleden haha! Hoe is ie?
Was Supersprint trouwens die uitlaat, van voor naar achter.
De situatie thuis is inmiddels redelijk stabiel.
Het Corrado project ligt nog ff stil, ik vertrouw mijn ECU niet, ik krijg er geen contact mee en hij schakelt niks. Hopelijk ligt het aan mij. Binnenkort even uitzoeken.
Verder nog wat uitzoekwerk voor de remmen die ik in gedachte heb, of het gaat passen mijn mijn RH ZW1tjes
We hebben er ook een Lupo bijgekocht (hoofdzakelijk voor mijn vriendin).
Daar heb je de afgelopen 2 weekenden aan liggen sleutelen.
kabelboompje voor de Parrot Bluetooth en de verloop voor de RCD200:
Verlagingsveren moeten nog:
Begin oktober heeft mjin vriendin een (soort) hartstilstand gehad.
Hierdoor is de kleine van 31 weken overleden.
Mijn vriendin heeft een paar dagen in coma gelegen maar is inmiddels weer bijna de oude. Ze heeft wel een ICD (soort pacemaker).
Er is dus best veel gebeurt en we zijn er dus ook nog steeds, bijna dagelijks, mee bezig.
Hierbij is het Corrado-project een beetje op de achtergrond gekomen.
De uitlaat stond al op de planning bij een vriend van me en die hebben we wat weken daarna nog eronder gemaakt.
Verder heb ik dus de bekabeling, stuurbekrachtiging en het koelsysteem nog onderhanden genomen. Verder is het wat blijven liggen.
De Lupo is er gekomen omdat mijn vriendin weer mag rijden (met een ICD heb je een nieuw rijbewijs nodig). De Passat uit 82 was mij te onveilig dus vandaar dat we een Lupo gekocht hebben.
Zo een heel verhaal, veel ellende, maar gelukkig, ondankt het grote verlies, zijn we er weer redelijk bovenop.