Quote:
Originally Posted by killmwillem
Nou het is niet alleen dat oplossen. De wagen heeft ook al een tijd geen apk en om m weer "road legal" te krijgen vergt dat ook nog ongeveer 750 - 1000. o.a. veren voor, schijven en remblokken rondom, de motor loopt niet lekker.
Nieuwe banden (semi slicks is niet erg handig ) komen er dan ook nog bij. Al met al nog wel aardig wat werk. Als ik hem voor 7 mille met apk zo weg kon rijden wist ik het ook wel, hoor
|
€750 - €1000 voor een paar voorveren,schijven/blokken,motorafstelling en banden,........... lijkt mij een beetje overdreven...
Denk presoonlijk dat je iets te kritisch bent Willem...
Een Golf Rallye is nou eenmaal niet goedkoop en zal nooit goedkoop worden.mede omdat het een gelimiteerd/zeldzaam model is.
Rallye specifieke onderdelen zoals schermen/interieur/grille/koplampen/bumpers etc etc zijn erg duur,komt mede doordat het er simpelweg niet veel is,en is een kwestie van vraag & aanbod.
maar de meeste onderdelen waar jij over praat zijn gewoon hetzelfde als een Golf G60,en nog volop verkrijgbaar voor een schappelijke prijs
Je mag best kritisch naar een auto gaan kijken,maar zoals eerder aangegeven,deze auto is van bj 1990,en voor een auto van dit bouwjaar ziet hij er op de foto's (want heb deze Rallye niet in het echt gezien) en met in het achterhoofd dat hij ook nog eens van een ECHTE VW Liefhebber is geweest nog erg gaaf en netjes uit,en zou ik hem voor dit geld,en met de kleine puntjes die er aan mankeren,en aan gedaan hoeven te worden zéker niet laten staan!
Misschien iets minder ''kritisch'' zijn,..... of op zoek gaan naar een Golf Rallye waar niks aan hoeft te gebeuren.en die in nieuwstaat is,maar neem dan ook een
grotere portomonee mee