![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
27-02-2011, 17:01
|
![ErikvanBilsen's Avatar](image.php?s=24a2a2aa0eac7e3b8f2c1cecef23840e&u=20041&dateline=1254074745) |
Volksforum Draaideur Donateur
|
|
Join Date: Mar 2009
Posts: 2,717
|
|
Maakt niet uit Ronald.
De auto draait inderdaad met het dak naar onder.
Je moet wel redelijk wat kracht zetten voor het draaien, maar dat doe je niet vaak en is ook goed te doen als je alleen bent. Ik had eerst 1 bout per kant maar deze kon ik niet genoeg aantrekken en daar draaide uiteindelijk ook de draad van kapot. Als je gewoon recht of op de kop hing was dat niet het probleem maar wel als je hem schuin of verticaal hing.
Toen heb ik de bovenkant opgeslepen om het erin hangen makkelijker te maken en had ik 2 bouten per kant, dit hield het wel maar uiteindelijk ging de draad er ook aan omdat je hem goed vast moest draaien omdat het een U was geworden en de zijkant een beetje meeveerde. Ik heb a
Nu heb ik aan de voorkant een ketting aan de bijde zijde van de "voorbumper" gemaakt en in het midden van het spit een haak gemaakt waar je de ketting inhangt. Zo kan deze nooit meer draaien als de ketting vast zit.
Ik wil zelf nog eens gaan kijken voor het zwaartepunt te verplaatsen. Dit ook omdat de auto nu een grote slag maakt en het maar net bij mij in de garage past kwa hoogte.
Alleen ga ik dit pas doen bij de volgende auto.
Mijn casco is met 3 man op te tillen maar voor het erin tillen heb je toch wel 4 man nodig. Thijs zijn Golf hebben we toen met 2 man eruit gekregen om de "voor- en achterbumper" met een takel omhoog te tillen en het spit aan de kant te duwen en zo te laten zakken met de takkels.
Ook moet je opletten met de achterbumper de bevestiging zit niet haaks erop maar zo
\__/, de voorzijde zit hij wel zo |__|.
De achterkant moet ik bij mij ook nog aanpassen omdat ik er van uit was gegaan dat deze gewoon haaks waren.
|