20-01-2005, 20:27
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Jun 2004
Posts: 22
|
|
Bedankt, hier kan ik tenminste wat mee.
Bij mijn Kever(s) stopte ik ook altijd "halve maantjes" tussen de chassiskop en de onderste buis van de vooras als ie was verlaagd, zodat ie beter rechtuit wou.
Eigenlijk logisch dat iets dergelijks ook bij de Polo moet gebeuren...
Bij de Kever deed ik het allemaal zelf, ik vind dit allemaal wat ingewikkelder met die veerpoten en zo...
Het lijkt er ook een beetje op dat ie meer dan 40 mm is verlaagd door die Raceland veren (zullen ook wel niet de allerbeste veren zijn, vrees ik, waren erg goedkoop)
Toplagers zijn tegelijk met de schokbrekers vernieuwd.
Uitlijnen bij de bandenboer stelde m.i. inderdaad niet veel voor.
Ik zal eerst de door jou genoemde punten even controleren; je weet maar nooit.
Waar zit die Anterra ergens?
Bvd,
Berteld
__________________
Kever 1200 1966 -> verkocht
Polo Coupe Prego 1.3 AAV '93/'94
|