Thread: Poeder coaten
View Single Post
Old 21-02-2011, 20:48
Gino89's Avatar
Gino89 Gino89 is offline
Postwhore

Zo ik heb afgelopen weekend de velgen opgehaald. Ziet er zo wel netjes uit. op de naaf kappen na. Daar zie je gewoon duidelijk waar ze aan de haak hebben gehangen. Eentje heb ik na aankomst thuis, direct weer terug gebracht. Was gewoon een deel niet gecoat. En een heel wit stuk waar de haak heeft gezeten. Waar ze mee hebben opgehangen.

Ze hebben hem vriendelijk terug genomen. En kon hem vandaag weer ophalen. Maar er was nog altijd een stuk te zien waar die haak zat. Ik dus gezegd dat het nog altijd hetzelfde is. En toen kreeg ik als antwoord dat ze er niks aan kunnen doen. Ze moeten hem ja ergens ophangen?

Als je zo iets toch laat spuiten. Dan zie je toch ook niet een plek waar de haak heeft gezeten? Ik moet zeggen was er best boos over. Ben een ervaring rijker daar ga ik dus niet meer heen

De naafkappen zelf zijn ook verbogen. Omdat ze de borbet sticker er niet afkregen. Deze tevens ook met een schroevendraaier begaait(sticker). Nouja niet echt professioneel vind ik zelf. Echt jammer maarja, Hier een paar fotos.

grtn. Gino
Reply With Quote