Na het "verlies" van de rallye op zoek geweest naar een mk2 g60 . Ik moest en zou toch weer iets leuks hebben voor de hobby.
Heb even een korte tijd naar een g60 gezocht , maar kon niks leuks vinden ( qua budget ) dus de hoop maar opgegeven en het hier bij gelaten .
Vandaag spreek ik een klant van ons ( autobedrijf) die een verhaal begint dat hij in een "partijtje" bij de vw dealer een golf mk2 gti had gekocht .
Mijn interesse is natuurlijk gegroeid en begin even door te vragen .
Het gaat om een golf mk2 16v van 1990 , geheel origineel , zilver van kleur , 3 deurs . En altijd bij die dealer in onderhoud geweest , ook door hun nieuw geleverd.
Goed , nu was mijn interesse zeker op zijn hoogste punt , dus gezegd dat ik na het werk wel even kom kijken.
Het enigste wat hij toen zei : schrik niet van de km stand....
bijna 650.000 km gereden dus , en gewoon netjes tot vorig jaar zijn beurten , stempels van de dealer erin . Het is zeker geen nieuwe auto , maar voor die km stand ziet hij er best goed uit eigenlijk.
Gewoon standaard stalen velgen , dunne lijsten , dikke bumpers , radio uit die tijd erin .
Kopie deel 3 nog netjes aan het raam geplakt, stickers van de dealer overal op het achterraam . Je kent het wel , een standaard achtige cl om te zien maar dan met een 16v erin .
Koprevisie gehad bij 3 ton etc etc.
Zal vande week de auto even goed schoonmaken en dan een paar foto`s maken . Best wel grappig eigenlijk , zo standaard .
Wat schoonheids foutjes weg werken , en een paar kleine plekjes aanpakken .
Onder de kap moet hij zeker wel even heel goed schoon gemaakt worden.
Enigste grootste plannen zijn eigenlijk , klein beetje verlagen , andere velgen en ik wil graag een setje recaro`s erin omdat het gewoon goed rijd.
Dus mocht iemand nog een leuk interieur hebben staan of velgen voor een leuk prijsje , dan hou ik me aanbevolen .