19-02-2011, 18:06
|
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Aug 2008
Posts: 321
|
|
MAUSER35
ISV waar jij het over heb,dat zou zomaar kunnen want heb hem al een keer ingespoten met wd40,omdat het toerental bij gasgeven in zijn vrij hoog bleef lopen en daarna rustig zakten.
Niet vol gas maar als je tot 3000 ging en dan loslaat bleef hij even hoog lopen.
Na inspuiten was dat weg.
Maar toen had ik er met rijden geen last van.
Nu blijft hij echt doorduwen.
Maar ik zal hem er is afhalen en goed reinigen,en beetje smeren.
Hopen dat het dan weg is,heb namelijk geen zin om een nieuwe te bestellen,want wat jij zegt,ze zijn nogal prijzig zag ik op h-base.
Dat slangetje onder het spruitstuk heb ik een half jaar geleden vernieuwt omdat hij nogal broos was,maar misschien zit die er niet goed op,zal ik ook even na kijken.
Over die motorsteunen,die zal ik ook even nalopen,maar wist niet dat de achterste zo,n probleem konden geven omdat het blok achterover komt bij gasgeven.
Zou mooi zijn als ik zonder motorkap kon rijden,kan je precies zien wat het blok doet,nu is er moeilijk achter te komen.
Hoe kan je testen of de achterste slecht zijn?
Dank je voor je info,ik gaat er even mee aan de slag!
__________________
Audi S3 8L 270 pk 400 nm
Waarom moet je bij een auto die op diesel of benzine rijdt, toch ook gas geven?
|