View Single Post
Old 15-02-2011, 12:59
DennieMeister's Avatar
DennieMeister DennieMeister is offline
Volksforum Aandeelhouder

Send a message via MSN to DennieMeister

Quote:
Originally Posted by Cabrio-Addict
hallo,

ik heb de zoekfunctie gebruikt om jullie oplossing te vinden voor goed geluid zonder de originele looks aan te passen een een MK 1 gti.

Er zijn een aantal aanbieders voor de ovale speakers (4x6") die in de deur passen oa Rockford Fosgate T1462 heb ik gelezen.

Toch heb ik nergens gelezen of dit de basis is voor een echt vol geluid of dat je met een MK1 het er maar mee moet doen!

Zoals de tital al aangeeft, ik wil veel geschreeuw, weinig wol! Heb ik pech of zijn er oplossingen om een Mk1 (met originele deurbakken!) toch tot een volle sound te brengen?

Huibert

Ik heb de T1462 van Rockford Fosgate, heb ze op dit moment in mijn Golf 2 omdat mijn Golf 1 in restauratie is.
Ik heb ze destijds met Erik van Bilsen uit Amerika laten komen, scheelt echt heel veel (helaas minder door invoerrechten etc.).

Klinken heel vol en zuiver tot een redelijk volume, heb ze op dit moment alleen achter in m'n auto. Maar Erik heeft er volgens mij 3 tegelijk gemonteerd gehad (voor in dash en twee onder de hoedenplank steunen).

Maar geluid is natuurlijk iets heel persoonlijks dus dat is moeilijk adviseren.
Reply With Quote