14-02-2011, 17:14
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by The Clauw
Ik denk dat je mening gevormd is door onnadenkendheid of je hebt gewoon geen kennis van het soort auto's waar ik in rijd.
Mijn auto is een afstammeling van de beste rally auto uit de geschiedenis en als ik hem dat geluid gedeeltelijk terug wil geven wat ook nog eens donders goed tot zijn recht komt ben ik niet belachelijk bezig als een 19 jarige maar is dat een goed doordachte beslissing geweest na jaren lang experimenteren met verschillende dempers, diameters pijp, materialen, etc etc.
Jou idee om een sportuitlaatje ( bedoel je dan een dtm remus of een sebering? ) te monteren is pas echt schande en verpest de hele auto. Dan nog liever origineel.
Dat ik het voor andere mensen om mij heen doe snap ik ook niet helemaal? Ik denk dat iedere autoliefhebber wel graag zijn auto laat zien aan een andere liefhebber. Het zou heel raar zijn als je je creatie niet vol trots zou willen laten zien. En als je 2 tot 300 euro bakken met geld vindt moet je helemaal niet aan een oldtimer beginnen. Maargoed dat is mijn mening.
|
Kijk even naar mijn hobby en dan weet je WEL waar ik over praat. Ik heb WEL dempers onder mijn oldtimer en ook een lekker geluid! geen lawaaibak ' en het liefste dat mensen er bang van worden als ik langs kom rijden' (en daarna klagen over lawaai in de auto )