View Single Post
Old 12-02-2011, 16:17
SvenFGTF's Avatar
SvenFGTF SvenFGTF is offline
Forum Regular

Thumbs up VW Lupo 1.4 16v - SvenFGTF

Intro

Nadat ik mijn audi 2 maanden geleden heb verkocht ben ik gaan reizen met het Openbaar Vervoer, en na welgeteld 1,5 maand was ik het alweer spuugzat.
Dus toen maar besloten om weer een auto aan te schaffen. Hij moest wel een stuk zuiniger zijn en ook de wegenbelasting & verzekering moesten laag blijven. Aangezien ik altijd al een Volkswagen heb willen hebben, ben ik gaan kijken naar Polo's en Lupo's.
Na een korte zoektocht kwam ik een prachtig wagentje tegen, deze Lupo met een flink lage kilometerstand en in zeer goede staat. Een aantal kleine dingetjes moeten nog wel gedaan worden, maar voor de rest ben ik er zeer tevreden mee!
Zoals een echte Volksforummer betaamt, zal ik er de nodige veranderingen aan doen, zij het wel voornamelijk optisch. Ik ben iemand die vind dat het nooit te laag kan, en stretch en poke ben ik ook geen vreemde meer van
In ieder geval, om een lang verhaal kort te maken, in dit topic ben ik van plan om alle updates van dit wagentje te documenteren, met natuurlijk veel foto's, want wie houd daar nou niet van!

Aankoop foto's

Technische informatie

VW Lupo
1.4 16v 75pk
Bouwjaar: 1999
kmstand: 76.000

Plannen

- zelf de auto even een grote beurt geven
- Verlagen met een schroefset
- Een audio upgrade uitvoeren
- Een setje andere velgen aanschaffen
- De hele auto uitgebreid detailen
- Het dak wrappen

en daarnaast nog lijst aan kleine dingetjes zoals een andere antenne en nette kentekenplaten enz.

Aangezien ik maar een arm studentje ben zal het niet gigantisch snel gaan allemaal, maar ik ga in ieder geval flink mijn best doen!
Gaandeweg zullen de plannen trouwens vast wel uitgebreid worden, ik ken mezelf wel een beetje namelijk