12-02-2011, 15:33
|
|
Forum junkie
|
|
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,743
|
|
Quote:
Originally Posted by indewarre
de rembekrachtiger van de vr en gti of gti tdi zijn verschillend latere bouwjaren hebben met eds en een regelapparaat aan de bekrachtiger net zoals de g4 enz. je moet de achterste leiding iets inkorten zodat de remslangen op de remleiding past
de homokineten was ik ff vergeten deze kun je bestellen via ebay.de voor 20 euries neem dan ook gelijk de veerpootlagers mee voor 7 euro per stuk
ik heb de mijne omgebouwd naar vr6 syncro remmen gelijk aan de tt met een bekrachtiger van een gti/tdi ik moest alleen het plaatje van de fuseekogel iets omboren. de ombouw is een verschil met dag en nacht ik had ook geen andere keuze met de nieuwe pd motor.
|
ik heb dus een 2.0 8v variant gt met 115 pk, heb ik dan dezelfde rembekrachtiger als gti/vr6?
de koperen leidingen moet ik dus inkorten?
ik heb bij mij de wiellagers kapot voor, en achter is eerdaags ook aan vervanging toe,dus vandaar dat ik dan gelijk schijfremmen achter wil en wat groter voor
hoelang was je bezig met de ombouw?
__________________
Het onmogelijke doen wij meteen!!
Wonderen duren iets langer!
En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden!
|