View Single Post
  #8  
Old 10-02-2011, 19:41
Bumper83's Avatar
Bumper83 Bumper83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 643
Default

ik heb net even gemeten en mijn sensor geeft bij 18 graden 1200 ohm dus dat komt aardig overeen met jouw gegevens Johan. Alleen snap ik dus niet hoe dit meetsignaal verloopt want ik neem aan dat de spanningsstabilisator er voor moet zorgen dat er constant 10V loopt over het klokje en de sensor. Het meetsignaal 0-20mA of 4-20mA is onder invloed van de wisselende weerstand??! Ik meet namelijk op mn net nieuwe sensor 4,4V bij draaiende motor, terwijl ik op de spanningsstabilisator gewoon 9,9V meet? wie kan mij uitleggen hoe dit nu loopt?
__________________
Wagenpark:

Golf 2 GTI 8v 1985 (Under Construction)
Golf 2 Avance 1.3 1987 (SOLD)
Passat Sportline 2.0 20V 2002 (SOLD)
Reply With Quote