View Single Post
Old 09-02-2011, 22:48
variant110 variant110 is offline
VW Addict

heb de digi eens geleegd op de laptop en kwam der nog al wat fotos van de vr tegen die ken ik hier wel eens neer klappen nou

toen ik hem kocht was ie op de motor en wielen na nog standaard

ik heb er toen een ander setje wielen en een schroefset onder gedaan en een leuk grilletje in met een rooie bies

ook onder de kap heb ik lekker bezig geweest, er is een spaghettie achter gekomen en heb alles matzwart gemaakt, kon van een mede forum bewoner een mooi luchtfilter over nemen van het merk neuspeed filter is haast te groot

had nog 2 recaro's voorstoelen staan van het laaste type corrado 16v met de oude grijse stof en rooie bies en die wou ik erin hebben had er alleen geen achterbank en deurpanelen bij dus aant zoeken geslagen, na lang zoeken een mooie heel en compleet setje gevonden en dat erin gemonteerd

het is op 2 manieren elektr te verstellen de rug en het zit gedeelte en ze zijn ook nog elektr verwarmd alleen moet ik daar nog even een kabelboom voor vinden........

het dash is nog helemaal origineel alleen heb ik de klok die bij de motor hoort erin. (jamex stuurtje moet nog even verwisseld worden voor wat anders)

van achteren is ie ook nog helemaal origineel incl de uitlaat (die word alleen wel minder dus ben ook zoekende naar wat anders leuks) wel is er een andere bumper achter gekomen wel een originele g60 want de oude had een trekhaak

tot nu toe ben ik nog steeds tevreden over hoe hij erbij staat wie weet op de tijd nog eens 16" 9j wielen en plat op de grond

het is wel een mooi stel zo met zen 2en naast mekaar

over de kleur van de vr6 ben ik ook nog steeds te spreken heerlijk is de zon erop schijnt en hij straalt mooi, maar nat komt het ook mooi tot zijn recht

verder zijn er natuurlijk altijd wel dingen die er te doen zijn zoals in men verhaaltje voor deze.

als ik weer eens een paar fotos vind dan laad ik ze weer even op.

tot zover men mk2 vr
Reply With Quote