thnx for the compliments
ICE, ICE, baby!
Afgelopen week heb ik stukje bij beetje weer het één en ander qua muziekinstallatie in de Corrado geplaatst.
De MASK zat er al wel in, maar nog niet helemaal zoals het hoort...
Dat had ik voorlopig zo gelaten, omdat er nòg een paar kabeltjes aan vast moesten: (deze waren voor het gemak in de BMW achter gebleven...)
-3 cinchkabels voor 'front', 'rear' en 'sub'
-1 cinchkabel voor een eventuele DVD/AUX
-verloopkabeltje voor de antenne
Nu heb ik daarbij wel een paar keer lopen vloeken, want zó veel kabels en zó weing ruimte achter de radio, dat kan #$%&*
toch niet?! (iedereen met een Corrado weet, waar ik over praat...)
Om dit toch gedaan te krijgen, heb ik de omlijsting van de tellers èn de kap onder het dashboardkastje gedemonteerd; dan kun je nèt met je vingers de kabel-shit wat opzij duwen. Dus het is uiteindelijk gelukt!
Ik heb de 3 tulpsnoeren en rechter vóórspeakersnoer netjes langs de rechter kant weg gewerkt; de dikke pluskabel, samen met de signaalkabel en linker vóórspeakersnoer lopen langs links. De versterker hangt nu aan het rechter rugdeel van de achterbank.
Ik wil dit nog iets netter maken, maar dat komt later...
JBL GTO versterker met B-52 condensator
Ondanks dat de mogelijkheid er wèl is (6-kanaals versterker), heb ik maar besloten om de subwoofer achterwege te laten; de speakers achterin hebben aardig wat bass en van de ruimte achterin blijft anders maar weinig over...
...of heeft emand mss een idee voor een andere plek voor de 12" sub? Mijn reservewiel wil ik deze keer graag behouden, dus dáár komt-ie iig niet...
KENWOOD KDC-W808 HU
uitneembare 30 Gb I-pod in houder
specificaties van de installatie (voor de liefhebbers...):
-KENWOOD MASK KDC-W808 headunit
-KENWOOD I-pod interface
-30 Gb I-pod photo
-KENWOOD KFC-S1382 13cm speakers vóór 160/35 watt
-JBL GTO 936e 6" X 9" speakers achter 300/100 watt
-JBL GTO 755.6 6-kanaals versterker 6 X 150 watt
-B-52 1 fahrad condensator
matten!
Gisteren kreeg ik de bestelde matten binnen; ca. € 60,- bij
www.matten-online.nl, inclusief een extra bestuurdersmat.
De randen zijn omzoomd met een marineblauw randje. Dat kleurt mooi bij de lak.
Deze heb ik gehad van mijn vriendin, alvast voor mijn verjaardag; thnx, schat!
Vandaag dus maar eens de auto grondig uitgezogen en de nieuwe matten geplaatst.
weer een stukje netter!