Met het opbouwen van een project zit je heel vaak met dillema's...
Ik ook dus
Aangezien er nu toch wel een aardig torretje achterin ligt met bijna 3x zoveel trappelende paardjes dan origineel, ga je nadenken... Wat wil je nu, een redelijk goede handling of toch het zgn. winkelwagentje met een versmalde vooras en hele kleine smalle bandjes zodat je heeeeel laag kan.
Wel nu, ik heb zelf een Golf V TSI en deze heeft 17inch wielen. Kon het niet laten en toch maar even 'passen'. Let op, mijn vooras is 10 cm versmald en de 17inch wielen hebben steek 112, ET50 en zijn 7.5 J. De banden die eromheen liggen zijn 225/45/17 Conti's.
Ook nog maar even de achterkant afgemaakt
En toen de 17inch velg verhuist van de voorzijde naar de achterzijde. Het verbaasde mij dat het past, ik had eigenlijk verwacht dat met een ET50 de velg aan zou lopen tegen de veerplaat. Niet dus!
Kijk eens wat een ruimte
En nog een paar plaatjes van de achteras
PLEK ZAT!!!!!!
Ik vind het super staan op de doka, ik zit nu echt serieus te twijfelen of ik wel echt super, super laag wilt gaan en dat kan eigenlijk niet met 17inchers...
Ik wilde eigenlijk deze 15inch set gaan monteren in combinatie met super platte en smalle 15 inch voorbanden zodat de bus echt op straat ligt
Na vandaag en de bus gezien te hebben met de 17inchers lijkt mij het wel leuk om het GTI-gehalte op pijl te houden door deze velgen
Ik denk dat de GTI velgen ook heel mooi gaan staan icm het zwart (velg en bovenkant doka) en de gepolijste (velg en bumpers, koplampen en handgrepen van de doka) velgen.
Ik twijfel nog een beetje en ik zou graag jullie mening willen weten!
Tnx!