View Single Post
Old 02-02-2011, 17:38
NeFReT's Avatar
NeFReT NeFReT is offline
VW Guru

Quote:
[QUOTE=breadfan83]Ahja... met menigen scheld je niemand uit, maar als ik 'n Turk tijdens 't stappen 'n Turk noem krijg ik 'n pak rammel.
ik heb medelijden met je

Quote:
Hey Shoarma-kenner, ik zou eens gaan nakijken waar die Turkenbakken vandaan komen als ik jou was.

omg,sorry maar dit is wel echt een domme reactie,ik zou zeggen lees mijn zin nog maar een keer.

Quote:
Blijkbaar kunnen we elkaar dan de hand geven.

Quote:
Ik voel me niet aangesproken, ik stoor me alleen een beetje aan jouw soort. En dan heb ik 't helemaal niet over Turken, noch over Marokkanen, maar over het soort, vaak gekleurde, buitenlander dat hierheen komt, of hier al generaties is, en doet alsof ie een fragiel poppetje uit een minderheid is, waar we vreselijk voorzichtig mee moeten omspringen. Doen we dat niet zijn we racisten, maar als er op positieve zin gediscrimineerd wordt hoor je d'r geen schaap naar kraaien
Want weest gewaarschuwd als je shoarma in verbinding brengt met 'n Turk. .

tjah,zulke types heb er ook tussenzitten.
maar zulke type's worden door de maatschappij gecreerd .

Quote:
Joh!
Ik heb er ook slechte ervaringen mee, maar ook heel goede. En die lui met wie ik goede ervaringen heb zijn beste vrienden van me geworden, en zijn zelf de grootste moslim-racisten die er rondlopen, omdat ze zich vreselijk schamen voor "hun eigen soort", en dan met name mannetjes zoals jij die over ieder knoflookteentje vallen

soort zoekt soort?