View Single Post
Old 02-02-2011, 17:29
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer

Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83

Quote:
Originally Posted by NeFReT
ik scheld niemand uit.....dan is diegene in mijn ogen een grote kneus en dat is weer mijn mening.

Ahja... met menigen scheld je niemand uit, maar als ik 'n Turk tijdens 't stappen 'n Turk noem krijg ik 'n pak rammel.

Quote:
dan rijdt iedereen hier in een turkenbak.

Quote:
...over 1 kam scheert...

Quote:
zulke type's zijn zo ie zo altijd type's die een turk of marokkaan niet uit elkaar weet te houden.

Iedere Golf is 'n Turkenbak, "zulke types" mensen, en iets met alles over één kam scheren. Je gaat lekker.

Quote:
dat ik mensen die een golf een turken bak noemen voor kneus uitmaak is ,dat jij je aangesproken voelt en in de verdediging gaat terwijl je in een "turkenbak"rijdt vindt ik wel grappig.

Hey Shoarma-kenner, ik zou eens gaan nakijken waar die Turkenbakken vandaan komen als ik jou was.

Quote:
of is begrijpend lezen zo moeilijk voor je?

Blijkbaar kunnen we elkaar dan de hand geven.

Quote:
dat jij je aangesproken voelt en in de verdediging gaat terwijl je in een "turkenbak"rijdt vindt ik wel grappig.

Ik voel me niet aangesproken, ik stoor me alleen een beetje aan jouw soort. En dan heb ik 't helemaal niet over Turken, noch over Marokkanen, maar over het soort, vaak gekleurde, buitenlander dat hierheen komt, of hier al generaties is, en doet alsof ie een fragiel poppetje uit een minderheid is, waar we vreselijk voorzichtig mee moeten omspringen. Doen we dat niet zijn we racisten, maar als er op positieve zin gediscrimineerd wordt hoor je d'r geen schaap naar kraaien.

Want weest gewaarschuwd als je shoarma in verbinding brengt met 'n Turk.

Quote:
wat kan het mij verrotten of er een turk of marokkaan uitgescholden wordt of wat dan ook,diegene zal dan wel een slechte ervaring ermee hebben en dat ie dus zo iedere turk of marokkaan over 1 kam scheert.

Joh!
Ik heb er ook slechte ervaringen mee, maar ook heel goede. En die lui met wie ik goede ervaringen heb zijn beste vrienden van me geworden, en zijn zelf de grootste moslim-racisten die er rondlopen, omdat ze zich vreselijk schamen voor "hun eigen soort", en dan met name mannetjes zoals jij die over ieder knoflookteentje vallen.

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk

Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale