Thread: Schade Golf 2
View Single Post
Old 02-02-2011, 17:00
RVH RVH is offline
Forum Regular

Het is niet mijn schuld, de tegenpartij moet betalen dus achteruit gaan in schadevrije jaren zal niet gebeuren.

Wat betreft verzekering:
Er was gister een brief binnengekomen met het bericht dat ze 450 euro hadden overgemaakt ivm de gereden schade van 13 januari.
Deze keer stond er een rechtstreeks nummer bij van degene die het dossier afhandelt.
Mijn baas (vd garage waar ik werk en waar de auto getaxeerd is) heeft deze keer gebeld ipv de tussenpersoon van mijn verzekering.
Er is nu een officiele klacht ingediend tegen de expert en het verhaal is nogmaals uitgelegd (ivm dagwaarde) en deze keer wel begrip.
Morgen krijgt hij weer bericht, maar het ziet er naar uit dat het schadebedrag alsnog verhoogd wordt naar ongeveer 700 euro.

Wat betreft maken:

Ik weet niet of het nog de moeite is om te maken, een achterscherm uitslijpen en weer strak erin lassen is toch vakmanschap voor nodig.
Bovendien moet ik nog een andere voorbumper (heeft al een deuk sinds ik hem heb) en 2 andere voorschermen vanwege wat deukjes en wat roest.
Het mooiste zou dan inderdaad zijn om hem helemaal weer strak te maken en te spuiten..
De 5-deurs heeft nog wel wat werk aan bedrading en k-jetronic nodig voor de apk, de grijze 3-deurs die ik te koop heb zou na vervangen van de gasklepregelaar wel rijdbaar zijn.
Ik wacht het nog eventjes af, ik kan deze 84'er en de grijze wellicht samen verkopen aan joebaloe.

Morgen ga ik bij een kever kijken(is altijd al mn droom geweest) maar deze heeft ook wat laswerk nodig aan de onderkant.
Kever is een originele winterbug/ice bug in nette staat (buitenkant en interieur). Eigenaar heeft m al sinds 1998 in bezit, maar vanwege zeer weinig gebruik en zelf niet kunnen lassen doet ie m nu weg.
Ben benieuwd of het wat is, maw: is heel de onderkant incl. dorpels en chassiskop kafrot of gaat het alleen om een stukje bandenbak en accuplaat bijv..

Het mooiste zou zijn om de kever te gaan rijden en de jadegroene voor in de winter.
Morgen weet ik in ieder geval meer.
Reply With Quote