VW Golf 1 GTI start niet.
Geachte heer / mevrouw
Ik zal mij eerst even voorstellen voordat ik mij probleem het forum op zend;
Patrick Masselink en ben 29 en nu woonachtig in Zwolle voorheen Tubbergen Overijssel waar mijn Golf nu nog steeds staat.
Ik heb een probleem met mijn restauratie project, ik krijg mijn auto niet aan het lopen.
Hieronder de gegevens de auto gegevens;
VW Golf 1 GTI bouwjaar 1983
Motor: 1.8 8V (compleet gereviseerd)brandstofsysteem injectie (K-tronic spinnekop).
Ik heb de auto compleet gestript en ben hem nu weer aan het opbouwen en heb bijna alles aan de auto is vernieuwd. Het enige echte probleem wat ik nu ben tegen gekomen is dat ik hem niet meer aan het lopen krijg.
De motor liep toen ik de auto kocht is er toen uitgehaald en compleet reviseerd door een bedrijf. Nu heb ik het weer gemonteerd en krijg met geen mogelijkheid de motor aan het lopen zoals het hoort.
De distributie en ontsteking staan op tijd volgens de gegevens van de Golf vraagbaak en het Haynes Golf boek. Ik ben zelf al naar een klein autobedrijfje geweest die er na een week niet achter kon komen.
Het enige wat de motor doet is, als ik de 1e en de 2de bougies erin heb zitten en de bougiekabels heb aangesloten en start, dan begint hij te lopen en als ik de 3de bougiekabel erop doe stopt de motor met lopen. De bougies zijn dan allemaal nat van de brandstof.
Ik heb ook getest of ze allemaal vonken en dat doen ze, maar ik had een wat krachtiger vonk verwacht.
Ik hoor graag van u mede Golf rijders
Gr. Patrick Masselink
|